خانه هوشمند, قفل هوشمند

مزایای قفل هوشمند

مزایا و معایب قفل هوشمند

مزایا و معایب قفل هوشمند

در این مقاله قصد داریم مزایا و معایب قفل هوشمند را بررسی کنیم. در زمان خرید سعی کنید قفل هایی با کیفیت بالا تری را تهیه کنید تا خیالتان از کارایی و هک نشدن راحت باشد.بهتر است قفل از خرید مزایا و معایب را بررسی کنید تا مناسب ترین گزینه را خرید کنید.

در صورت اضافه کردن قفل دیجیتال به درب و یا استفاده از قفل هوشمند چه مزایایی به همراه دارد؟ یک قفل هوشمند خانه شما را ایمن تر و انعطاف پذیر می کند. وقتی درب باز می شود، به شما اطلاع داده شود ،می توانید به افراد بدون کلید اجازه دهید وارد خانه شوند و به طور کلی کنترل بیشتری بر افرادی که به خانه شما می آیند ، دارید. برای اطمینان و امنیت نهایی ، یکی از این بهترین قفل های هوشمند را با یک درگاه ویدیویی سازگار با هم ترکیب کنید و خواهید دید که چه کسی در آن است و در صورت تمایل می توانید درب ضد سرقت خانه را باز کنید تا وارد خانه شوند.

مطلب پیشنهادی : جهت اطلاعات از اینکه خانه هوشمند چیست کلیک کنید.

بهترین و ایمن ترین قفل های هوشمند خیال شما رو آسوده می کنند

پس از گذراندن بیش از ۳۰ ساعت ارزیابی و آزمایش ده مدل قفل های هوشمند برای درب ضد سرق، متوجه شدیم که بهترین قفل هوشمند در کل، August Smart Lock Pro است که نصب آن ، استفاده آسان و پشتیبانی از کلیه سیستم های اصلی خانه های هوشمند نظیر الکسا و Google Home. مدل Pro جذاب به نظر می رسد و شما می توانید در کنار قفل قدیمی خود از آن استفاده کنید. بنابراین لازم نیست که کلیدهای قدیمی خود را تعویض کنید.

محتوا پیشنهادی : برای مشاهده محصولات  قفل استخری کلیک کنید.

مزایای قفل هوشمند

محتوا پیشنهادی : برای مشاهده محصولات  قفل کارتی هتلی کلیک کنید.

مزایای قفل هوشمند

  • یکی از مزایای قفل هوشمند ، توانایی هشدار دادن درب هنگام باز و بسته شدن است حتی بعضی از سیستم ها به شما امکان می دهند رمز عبور خود را به افراد مختلف بدهید تا دقیقا بدانید چه کسی وارد خانه می شود. همچنین میتوانید قفل را زنگ درب جفت کنید تا با یک کلیک به صورت فیزیکی بببنید چه کسی پشت درب است این قفل ها با قابلیت کنترل از راه دور می باشند.
  • از دیگر مزایا و معایب قفل هوشمند میتوان به افزایش امنیت در زمان نصب در محل کسب و کار اشاره کرد چرا که با نصب قفل دیجیتال سارقان و مزاحمان را از آپارتمان خود دور میشوند. برای باز کردن این گونه قفل ها میتوان بدون داشتن کلید ها و با تنظیم کردن رمز عبور قفل هوشمند را بازکنید.
  • با داشتن زمان ورود و خروج مهمان و سرایدار و مستاجر میتوانید زمان مجاز برای ورود و خروج را فعال کنید و خارج از آن زمان آن دسترسی را غیر فعال کنید. از آنجایی که این قفل ها با باطری کار میکند حتی در زمانی هم که برق قطع است نیز کارای دارد و زمانی که شما هشدار را مشاهده کردید و یا دیدید قفل هوشمند خاموش شد متوجه این موضوع شوید که باطری آن تمام شده و لازم است به تعویض به باطری اقدام کنید.
  • افزایش سیستم امنیت : با نصب قفل دیجیتال در هرکجای جهان که باشید می‌توانید به قفل دسترسی داشته باشید و از ورود افراد متفرقه به ساختمان جلوگیری کنید و همچنین میتوانید تنظیماتی انجام دهید که اگر کسی بخواهد درب را باز کند شما روی تلفن همراه خود هشدار دریافت کنید و از موضوع آگاه شوید.
  • کاهش هزینه‌ها : زمانی از این نوع قفل ها استفاده میکنید دیگر لازم نیست هزینه ی ساخت کلید بدهید و از طرفی دیگر نیاز به نگرانی برای گم نشدن قفل ها ندارید برای بازگشایی این قفل ها از رمز، اثرانگشت، کارت استفاده میشود .
  • سهولت رفت‌وآمد پرسنل : مزایای قفل هوشمند اشاره شد که تا الان میتواند کاربران را مجاب کند تا از این نوع قفل ها استفاده کنند و برای باز کردن این قفل افراد میتوانند با هر روشی که راحت تر هستند قفل را باز کنند.

معایب قفل هوشمند

این قفل ها از طریق بلوتوث یا وای فای با تلفن همراه ارتباط دارد ولی اگر تلفن همراه شما دزدیده شود یا آن را گم کنید یا شارژ آن تمام شود شما برنامه پشتیبان روی حساب کاربری دیگری نداشته باشید نمیتوانید قفل درب را باز کنید. همچنین میتوانند این قفل های هوشمند درب را مثل تمام دستگاه های الکترونیکی و فناوری های هوشمند هک کنند این سارقان بسته به نوع اتصال دستگاه های هوشمند از روش های مختلفی استفاده می کنند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *