امنیت, امنیت خانه, قفل هوشمند

معرفی کامل قفل ضد سرقت

قفل ضد سرقت

قفل ضد سرقت از گذشته تا امروز

قبل از پیدایش قفل ضد سرقت امنیت منازل و محل کار به چند قفل ساده محدود میشد. درب های چوبی که یک قفل ساده در پایین دستگیره داشتند و یک زنجیر ناتوان به عنوان شب بند و الان که فکر میکنیم ، متوجه میشویم امنیت ما در این مکان هال تضمینی نداشته است و دلهره آور است. تامین امنیت منازل و ساختمان های تجاری و فروشگاه ها یکی از مهم ترین دغدغه امروزه بشر است که امروزه با استفاده از درب های ضد سرقت این موضوع تا حدودی حل شده است. در ادامه با انواع قفل ضد سرقت آشنا خواهیم شد شما می توانید با انتخاب یکی از بهترین قفل ضد سرقت به راحتی امنیت درب های ضد سرقت خود را چند برابر کنید و در نتیجه با خیالی راحت زندگی کنید. با ما همراه باشید تا انواع قفل درب ضد سرقت و را به طور کامل بررسی کنیم :

محتوا پیشنهادی : برای مشاهده محصولات  قفل کارتی هتلی کلیک کنید.

اهمیت قفل درب های ضد سرقت

قفل درب ضد سرقت اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر با درب های ضد سرقت آشنا باشیدحتما می دانید این درب ها سطح ایمنی بالایی دارند و فقط میتوان آن ها را از طریق قفل باز کرد و اگر شما بتوانید قفل مناسب درب ضد سرقت را تهیه کنید می توانید امنیت ساختمان و منزل خود را چند برابر کنید و به این شکل دیگر نیاز نیست که در زمان ترک ساختمان نگرانی داشته باشید. پس آشنایی با این قفل درب ضد سرقت می تواند شما را در انتخاب بهترین گزینه یاری کند. درست است که کیفیت قفل درب ضد سرقت ترکیه ای جنس بهتری دارد اما شما با خرید قفل ضد سرقت ایرانی نیز میتوانید امنیت خود را تا حد زیادی بالا ببرید.

انواع قفل درب ضد سرقت

قفل درب ضد سرقت انواع مختلفی دارد که هر یک از آنها کاربردهای خود را داشته و مزیت های مختلفی را به شما ارائه می دهند. برای حفظ امنیت ساختمان خود بهتر است بهترین قفل ضد سرقت را تهیه کنید درب های ضد سرقت میتوانند میزبان خوبی برای انواع قفل های ضد سرقت باشند و همین موضع باعث شده تا امروزه قفل های هوشمند زیادی برای این درب ها تولید شوند.

قفل درب ضد سرقت گاوصندوقی

یکی دیگر از قفل های ضد سرقت ، قفل های گاوصندوقی هستند که توپی و سیلندر ندارند و کلید مستقیم در قفل فرو می رود و به دلیل شباهت با قفل گاو صندوق به این اسم نام گذاری شده اند این قفل ها سطح امنیتی بالایی دارد.

محتوا پیشنهادی : برای مشاهده محصولات  قفل استخری کلیک کنید.

قفل ضد سرقت گاوصندوقی

قفل ضد سرقت گاوصندوقی

قفل مرکزی درب ضد سرقت

قفل های مرکزی ضد سرقت یکی از قفل های درب ضد صرقت است که به جای 6 زبانه دارای 12 زبانه هستند و به همین دلیل باز کردن آن ها بدون داشتم کلید اصلی کار سخت و عملا غیر ممکن است این قفل ها می توانند هم برای مراکز اداری و هم برای ساختمان های مسکونی مورد استفاده قرار گیرند.

محتوای پیشنهادی : جهت آموزش تعمیر قفل دیجیتال کیلیک کنید.

قفل ضد سرقت چنگکی

یکی دیگر از انواع قفل هاتی ضد سرقت ، قفل های چنگکی هستند این قفل ها میتوانند به صورت مستقیم جایگزین قفل اصلی شوند و مثل چنگک در چهار چوب در فرو بروند استفاده از این قفل ها نیز می تواند سطح امنیت درب های ضد سرقت را به میزان زیادی بالا ببرد و باعث شود که افراد نتوانند به زور و با شکستن قفل وارد ساختمان شوند.همچنین این قفل ها به دلیل نداشتن توپی، امکان از بین بردن این قفل ها و شکستن آنها از داخل و باز کردن درب عملا امکان پذیر نخواهد بود.

قفل صد سرقت چنگکی

قفل صد سرقت چنگکی

قفل ضد سرقت پستچی

یکی از قفل های ضد سرقت که مورد استقبال افراد قرار گرفته است قفل پستچی است درب های قدیمی یک زنجیر به پشت آن ها وصل است و اجازه میدهد مقدار کمی در باز شود که یک بسته ی پستی از آن جا گرفته شود اما اجازه ی باز شدن کامل درب را ندارد این قفل ها از امنیت بسیار پایینی برخوردار بودند چرا که با کوچکترین فشار و ضربه ای در باز میشد. قفل پستچی که امروزه برای درب های ضد سرقت استفاده میشود نسخه ایمن این قفل های قدیمی است که امنیت درب شما را افزایش می دهد بدین گونه که به صورت مستقیم در چارچوب در قرار گرفته و در نتیجه هیچ فشارو ضربه ای نمی تواند باعث باز شدن درب شود.

قفل ضد سرقت کارتی:

از این مدل قفل های ضد سرقت تقریبا در همه ی برند ها از جمله سامسونگ، یال، گیت من و … وجود دارد. تعداد کارت های قابل شناسایی برای هر قفل میتواند متفاوت باشد به‌ عنوان مثال: در برخی از قفل ضد سرقت تا 40 کارت و در برخی دیگر تا 20 عدد کارت را می‌تواند شناسایی کند. اگر کارت شما گم شد نگران نباشید چرا که میتوان در کمترین زمان کارت را از دسترس خارج کرد. در زیر به تعداد کارت های قابل شناسایی برای قفل ها با برند های مختلف را بررسی میکنیم :

  • برند سامسونگ قابلیت شناسایی 20 کارت و مدل SHS-G510 قابلیت شناسایی 50  کارت
  • برند گیت من قابلیت شناسایی 20 عدد کارت
  • برند یال قابلیت شناسایی تا 40 عدد کارت

قفل ضد سرقت رمزی:

رمز یکی از پایه های قابت قفل ضد سرقت است شناسایی رمز در همه مدل‌ها یکسان نیست و تا حدودی در جزئیات با هم تفاوت دارند. مثلا شناسایی و انتخاب رمز این قفل‌ها می‌توان رمزی بین 6 تا 12 یا بین 4 تا 12 رقم شناسایی کرد. البته مدل هایی نیز وجود دارد که رمز یک بار مصرف یا رمز تصادفی دارند که این یکی از مواردی است که روز قیمت قفل ضد سرقت تاثیر میگذارد.

  • قفل سامسونگ شناسایی رمز بین 4 تا 12 رقم
  • قفل یال شناسایی رمز بین 6 تا 12 رقم
  • قفل گیت شناسایی رمزی بین 4 تا 12 رقم و در برخی از مدل‌های آن می‌توان رمزی بین 6 تا 12 رقم هم شناسایی کرد

قفل ضد سرقت درب ورودی ساختمان

از آنجایی که ورودی یک ساختمان ، یک مکتن پر رفت و امد است قفل ضد سرقت قوی باید داشته باشد که با استفاده زیاد افراد خراب و فرسوده نشود و یا از کار نیفتد.پس علاوه بر کیفیت و مجکم بودن باید در برابر سارقان دوام و عمر بالا نیز داشته باشند. و اینگونه دیگر نگران خراب شدن سریع آن ها نیستید و از طرفی هر چه کیفیت و متریال بالاتر باشد طول عمر آن بیشتر خواهد بود.

قفل ضد سرقت درب چوبی

معمولا درب منازل و درب شرکتها از جنس چوب است اگر به فکر افزایش امنیت شرکت و یا منزل خود هستید میتوانید از قفل ضد سرقت درب چوبی استفاده کنید، شما میتوانید با نصب قفل ضد سرقت روی درب چوبی امنیت محل خود را چند برابر کنید. از طرفی اگر درب فعلی شما معمولی است و نمیخواهید هزینه ی زیادی برای تعویض درب انجام دهید میتوانید اقدام به خرید درب ضد سرقت ارزان کنید و با این قفل امنیت خود را بالا ببرید.

قفل ضد سرقت درب آهنی

معمولا درب های ساختمان و درب حیاط آهنی است ، اما قفل ضد سرقت درب آهنی چگونه است ؟! نصب این نوع قفل روی درب یکی از بهترین راه‌های جلوگیری از ورود سارق و حفاظت از ساختمان است. از قفل‌های مکانیکی و برقی در این محصول استفاده می‌شود که شما می‌توانید هر کدام از این قفل‌ها را به محصول خود متصل نمایید و از آن بهره برید.

ویژگی‌های بهترین قفل ضد سرقت

  • امنیت بالای قفل درب ضد سرقت

بدون شک بالا بودن امنیت یکی از مهم‌ترین و قوی‌ترین مزایای قفل‌های ضد سرقت است. چرا که از تکنیک‌های مختلف از جمله، رمز، کارت، اثر انگشت، قفل اتوماتیک، قفل کودک، آلارم هشدار و … در آن‌ها تعبیه شده است و امنیت، آرامش، آسایش و راحتی را به‌طور همزمان به وجود آورده است.

  • کیفیت مطلوب قفل درب ضد سرقت

این مدل قفل‌ها، معمولاً از آلومینیوم و فولاد ساخته می‌شود که مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار دارند.

  • قابلیت اتصال به سیستم هوشمند

امکان اتصال به شبکه تجهیزات هوشمند منزل از طریق اتصال به وای فای، بلوتوث را دارند و کنترل ورود و خروج را راحت‌تر می‌کند.

  • مجهز به سیستم ضد هک

با توجه به ویژگی‌های فنی و امنیتی که در این قفل‌ها به کار رفته است، می‌توان گفت غیرقابل هک می‌باشند؛ زیرا هیچ راه ارتباطی با برد و یا نرم‌افزار این قفل‌های هوشمند وجود ندارد.

  • مجهز به قفل اتوماتیک

همان‌طور که از نامش مشخص است قفل ضد سرقت الکترونیکی تا حدودی اشتباهات و خطاها را به‌راحتی تشخیص می‌دهد. حتی اگر شما درب منزل و محل کار خود را قفل نکرده باشید، بلافاصله بعد از چند ثانیه درب به‌صورت اتوماتیک قفل می‌شود.

  • وجود آلارم هشدار امنیتی

در صورتی که شخصی قصد دسترسی غیرمجاز به قفل شما را داشته باشد و یا در آپارتمان شما آتش‌سوزی، سرقت و… رخ دهد از طریق آلارم هشدار دهنده، آگاه خواهید شد. به همین دلیل و دیگر سنسورهای مختلفی که در این قفل‌های دیجیتال نصب شده است، امکان سرقت از آن‌ها را تقریباً غیرممکن ساخته است.

معرفی بهترین قفل ضد سرقت منزل

ممکن است برای شما پیش آمده باشد که کدام قفل امنیت بیشتری را برای ساکنین رقم میزند ؟ اگر از مابپرسید بهترین قفل ضد سرقت کدام است؟ باید بگوییم که قفل هوشمند بهترین مدل است و بسیار قوی عمل می‌کند. این محصول باعث امنیت بالای محیط داخلی خانۀ شما خواهد شد و دیگر لازم نیست که با خود کلید حمل کنید چون می‌توانید با اثر انگشت، رمز و… وارد منزل خودتان شوید. این مدل به گوشی شما نیز متصل خواهد شد و این‌گونه قادر خواهید بود که ترددهای ساختمان را با گوشی مشاهده کنید.

محتوای پیشنهادی : آموزش باز كردن قفل درب خانه با پیچ گوشتی

سخن آخر

در بالا به قفل ضد سرقت ، انواع قفل سرقت  و مزایای آن اشاره کردیم استفاده از این نوع قفل ها باعث بالاتر رفتن امنیت منازل و ساختمان شما می‌شود. شما میتوانید برای خرید قفل ضد سرقت از انواع قفل های رمز دار، اثر انگشتی، تشخیص چهره و…  پستچی، گاو صندوقی، مرکزی و چنگکی استفاده کنید و بازدهی خوبی گرفت.

محتوای پیشنهادی : برای مشاهده پاور سوئیچ هتلی کلیک کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *